Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ - Τσιρίλο: «Δεν είμαι κακό παιδί»


Ο Μπρούνο Τσιρίλο παραχώρησε κοινή συνέντευξη με την σύζυγό του Έλενα Ασημακοπούλου και μίλησαν για όλα, ακόμη και για προσωπικά τους θέματα, ενώ ο Ιταλός έδωσε συμβουλές στους νέους παίκτες του ΠΑΟΚ.

Ο Ιταλός αμυντικός τονίζει μεταξύ άλλων ότι δεν θέλει να σταματήσει το ποδόσφαιρο μέχρι να τον δει η κόρη του να αγωνίζεται, οπότε θα τον βλέπουμε στα γήπεδα για τουλάχιστον δύο-τρία χρόνια ακόμη. Η κυρία Τσιρίλο από την πλευρά της αποκαλύπτει ότι ενώ στην αρχή δεν γνώριζε και πολλά σχετικά με το άθλημα, δέχτηκε να διαλέξει ημερομηνία να γεννήσει που να... βολεύει τον ΠΑΟΚ!

Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε το ασπρόμαυρο ζευγάρι στο PAOK web tv, ενώ μπορείτε να δείτε και το video της συνέντευξης:

Για το τι προηγήθηκε μέχρι την παραμονή του: «Πριν από το καλοκαίρι ήταν στενάχωρη η κατάσταση μου με τον ΠΑΟΚ. Όταν δύο πλευρές έχουν φιλική σχέση είναι δύσκολο να χωρίσουν. Είμαι χαρούμενος όμως που έμεινα και ξεκίνησα καλά. Πιστεύω θα είναι μια καλή χρονιά. Με χαροποίησε που ο ΠΑΟΚ με κάλεσε την τελευταία μέρα. Χάρηκα που έμεινα».

Για την περσινή σεζόν σε προσωπικό επίπεδο: «Ήταν δύσκολος χρόνος πέρυσι. Αφενός είχα την γέννηση του παιδιού που είναι η καλύτερη στιγμή για έναν άνδρα, αφετέρου τον θάνατο του πατέρα μου. Η ζωή είναι έτσι, πρέπει πάντα να προχωράς».

Για τους νέους παίκτες: «Έχει καλούς νέους παίκτες ο ΠΑΟΚ, αλλά θα πρέπει να μείνουν προσγειωμένοι. Ελπίζουν να έχουν καλή παρουσία γιατί του χρόνου θα λήξουν πολλά συμβόλαια»

Για τον Λάζλο Μπόλονι: «Είναι πολύ καλός και έμπειρος, του αρέσει να δουλεύει με την ομάδα. Κάνει τους παίκτες να αισθάνονται όλοι του ίδιου επιπέδου. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι ομάδα που έχει ένα παίκτη στο στυλ του Μαραντόνα κι αυτό είναι σημαντικό».

Για το πότε θα σταματήσει το ποδόσφαιρο: «Πριν σταματήσω το ποδόσφαιρο θέλω να έρθει η κόρη μου να με δει,. Θα σταματήσω σε δύο-τρία χρόνια. Θέλω ένα αδελφάκι για την Μαρία. Θέλω γιο για να γίνει ποδοσφαιριστής ".

Για το στιλ του: «Έχω δυναμισμό στο παιχνίδι μου, αλλά δεν είμαι κακό παιδί. Αυτά συμβαίνουν».

Για τη σύζυγό του: «Παλιά ζήλευα. Τώρα έχω ησυχάσει γιατί έχει να δουλέψει πολύ καιρό (σ.σ. γέλια). Πάντα, όμως, θα έχει την στήριξη μου σε ό,τι κι αν κάνει. Ειδικά αυτή την περίοδο τα τα πράγματα για εκείνη είναι πιο δύσκολα γιατί εγώ απουσιάζω πολύ και είναι όλη μέρα μόνη της με το παιδί. Δεν θα άλλαζα τίποτα από την Ελενα, όλα είναι τέλεια».

Η Έλενα Ασημακοπούλου δήλωσε από την πλευρά της ότι «δεν είχα ιδέα από ποδόσφαιρο. Δεν ήξερα καν που παίζει ο Μπρούνο, ποια είναι η θέση του. Δεν είναι και το πιο ιδανικό να έχεις σύζυγο ποδοσφαιριστή. Εδώ γέννησα σε ημερομηνία που διαλέξαμε από κοινού με τον ΠΑΟΚ για να μας βολεύει (γελώντας). Είχα πάει σε κάποια παιχνίδια του Μπρούνο στην Ιταλία. Δεν έχω ξαναδεί πιο φανατικούς οπαδούς από του ΠΑΟΚ. Είναι ωραίο γιατί σε βάζουν μέσα στον αγώνα. Θα πάρω και την μικρή στο γήπεδο, αλλά όχι τώρα γιατί θα φοβηθεί. Τρελαίνομαι όταν τον βλέπω να έχει χτυπήσει σε ένα αγώνα. Αλλά όταν τον δω να μαλώνει μέσα στο γήπεδο δεν μπορώ να κάνω κάτι. Αυτός είναι...».


Watch live streaming video from paokwebtv at livestream.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...