Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Μανωλάς: Θέλω ανανέωση!

Στην προχειρότητα της παρουσίασης της πρότασης που του έδειξε ο μάνατζέρ του στάθηκε σε δηλώσεις του Μανωλάς, για τον λόγο που δεν προχώρησε η μεταγραφή του στην Έβερτον.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του νεαρού στόπερ στο «Goal News» :

Για τους λόγους που δεν προχώρησε η μεταγραφή του

«Η πρώτη κρούση μου έγινε πριν από 2-3 εβδομάδες από τον Θεόφιλο Καρασαββίδη, με τον οποίο δεν έχω καμία σχέση. Εκπρόσωποί μου είναι ο πατέρας και ο θείος μου. Συνειδητά δεν έχω εξουσιοδοτήσει μάνατζερ να μιλάει για λογαριασμό μου και είναι πασιφανές ότι ο εν λόγω κύριος ενεργούσε μόνος του για να βγάλει λεφτά. Μου έφερε, λοιπόν, τότε σε μία κόλλα ανυπόγραφη, μία κόλλα Α4, που μπορούσα να την γράψω και εγώ ο ίδιος, σε μία “λαδόκολλα”, μία υποτιθέμενη πρόταση από την Έβερτον. Μιλάμε για ένα χαρτί που δεν είχε τίποτα επίσημο, καμία υπογραφή, καμία σφραγίδα. Τίποτα. Το είδα μαζί με τον θείο και τον πατέρα μου και φυσικά δεν μπορούσαμε να το λάβουμε ως επίσημη πρόταση. Για αυτό και τον ενημερώσαμε πως θα μπορέσουμε να μιλήσουμε μαζί του μόνο αν προσκομίσει κάποιο επίσημο έγγραφο.

Όλως τυχαίως έπειτα από λίγο καιρό με προσέγγισε ένας Ιταλός μάνατζερ, ο οποίος μου έστειλε με e-mail άλλη πρόταση της Έβερτον, η οποία μάλιστα ήταν πιο μιρκή από την υποτιθέμενη πρώτη. Στην πορεία ανακάλυψε πως ο Ιταλός ήταν συνεργάτης του Καρασαββίδη. Μάλιστα, μας ζήτησε και συγγνώμη για τη στάση του Καρασαββίδη απέναντί μας και εκεί επιβεβαίωσα το ότι κάτι δεν πάει καλά και μου λένε ψέματα. Για αυτό εγώ δεν έδινα σημασία και τόνιζα πως έχω καμία επίσημη πρόταση της Έβερτον στα χέρια μου και πως δεν ξέρω τίποτα
».

Για το ραντεβού που είχε με τη διοίκηση της ΑΕΚ και τη στάση που εκείνη κράτησε

«Χθες πήγα στην ΠΑΕ μαζί με τον πατέρα μου για να συζητήσω με την ΑΕΚ το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου μου. Εκεί με ρώτησε ο κ. Κασνακίδης τι γίνεται με την Έβερτον και γιατί δεν συμφωνώ με την πρόταση που μου έχει κάνει. Μάλιστα, μου είπαν πως η διοίκηση είχε επίσημη πρόταση χωρίς όμως να μου δείξουν κάποιο χαρτί. Τους εξήγησα πως δεν μπορώ να μιλάω σε θεωρητική βάση και πως μόνο αν έχω κάτι χειροπιαστό μπορώ να ασχοληθώ. Στη συνέχεια μιλήσαμε για την ανανέωση του συμβολαίου μου, μου είπαν ότι ισχύει η πρόταση που μου είχαν κάνει το καλοκαίρι, αλλά τους εξήγησα πως είχαν αθετήσει εκείνη τη συμφωνία και πως μπορούμε να μιλήσουμε σε άλλη βάση.

Τους ξεκαθάρισα πως δεν αρνούμαι να ανανεώσω το συμβόλαιό μου και πως ακόμα και αν έρθει κάποια πρόταση εγώ θέλω να βγει κερδισμένη η ΑΕΚ και να πάρει λεφτά από μένα. Και εκεί νόμιζα ότι τελείωσε η ιστορία. Το βράδυ, όμως, με πήρε τηλέφωνο ο Ιταλός και μου είπε πως η ΑΕΚ είχε συμφωνήσει με την Έβερτον, χωρίς πάλι εγώ να έχω κάποια επίσημη ενημέρωση! Το θέμα τελείωσε. Εγώ ανήκω στην ομάδα και από εκεί και πέρα, αν υπάρξει κάποια επίσημη πρόταση, βλέπουμε. Άλλωστε, εγώ το έχω πει στη διοίκηση πως θέλω η ΑΕΚ να βγει κερδισμένη οικονομικά από εμένα
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...