Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Σπανούλης: «Το τρόπαιο της Ευρωλίγκας υπάρχει πάντα μέσα στο μυαλό μου»

Το τρόπαιο βρίσκεται πάντα στο μυαλό του Βασίλη Σπανούλη όπως παραδέχτηκε ο ίδιος σε συνέντευξή του. Επίσης υποστήριξε πως πάντα προσπαθεί να δίνει τα 100% των δυνατοτήτων σε κάθε ματς για να έχει ήσυχη την συνείδησή του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας:

«Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ένα παιχνίδι. Πάντα θέλω να παίζω καλά σε όλους τους αγώνες. Σίγουρα ο κάθε παίκτης έχει κάποιους αγώνες στην καριέρα του που είναι διαφορετικοί, αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον.

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως σε κάθε αναμέτρηση προσπαθώ να δίνω πάντα το 100% των δυνατοτήτων μου. Αυτό που θέλω, όταν τελειώνει ένα ματς, είναι να είμαι ικανοποιημένος και να έχω ήσυχη την συνείδηση μου για την προσπάθεια που έκανα, όταν επιστρέφω στα αποδυτήρια, στο σπίτι μου ή στο ξενοδοχείο.

Νιώθω ευλογημένος που παίζω μπάσκετ και το γεγονός πως έχω φτάσει να αγωνίζομαι σε τόσο υψηλό επίπεδο. Κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες φορές χάνεις. Ετσι είναι το μπάσκετ, έτσι είναι γενικότερα ο αθλητισμός. Σημασία έχει όταν επιστρέφεις στα αποδυτήρια και σκέφτεσαι να είσαι ευχαριστημένος με τον εαυτό σου πως τα έδωσες όλα».

Για την Ευρωλίγκα και το βραβείο του MVP που κατέκτησε στο Final 4 στο Βερολίνο το 2009: «Ηταν σπουδαίο για μένα αυτό που συνέβη. Τόσο το ότι κατέκτησα το τρόπαιο εκείνη την χρονιά, όσο και το βραβείο που πήρα για τον MVP του Final 4.

Βέβαια, αυτό δεν ήταν κάτι καινούριο για μένα, καθώς τέτοιες στιγμές τις είχα ζήσει και με την Εθνική Ελλάδας, σε όλα τα ηλικιακά επίπεδα, στο παρελθόν, χάρις τους τίτλους και τα μετάλλια που κατακτήσαμε.

Το γεγονός αυτό μου έδωσε πολύτιμη εμπειρία για το πως θα πρέπει να παρουσιάζομαι έτοιμος σε τόσο σημαντικά παιχνίδια στην Eυρωλίγκα. Τίποτα δεν επηρεάζει την σκέψη μου όταν παίζω.

Το τρόπαιο είναι πάντα στο μυαλό μου και πάντα μέσα στους στόχους μου. Οταν φτάνεις σε ένα Final 4 ξέρεις πως χρειάζονται δύο αγώνες, δύο νίκες, ώστε να κατακτήσεις τον τίτλο. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για έναν αθλητή, ώστε να πετύχει τον στόχο του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...