Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Κοντρέρας: ''Ευχομαι ο ΠΑΟΚ να βγει στο Τσάμπιονς Λιγκ''

Την επιθυμία του να δει τον ΠΑΟΚ να τερματίζει στην πρώτη θέση στην διαδικασία των Play off μετά το τέλος της κανονική διάρκειας του ελληνικού πρωταθλήματος ώστε να κερδίσει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, εξέφρασε ο πρώην αμυντικός του Δικεφάλου και νυν άσος της Κόλο Κόλο, Πάμπλο Κοντρέρας.

Οσα δήλωσε στα «Σπορ του Βορρά»:

-για το πώς περνά στη Χιλή: «Η σύζυγος μου και τα παιδιά μας βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, όμως είμαι κοντά στη μητέρα μου, την αδελφή μου και τα άλλα συγγενικά μου πρόσωπα. Είμαι σε οικείο περιβάλλον και αισθάνομαι καλά. Και φυσικά αγωνίζομαι στην Κόλο Κόλο, η οποία διεκδικεί το πρωτάθλημα στη Χιλή. Αυτήν τη στιγμή η Κόλο Κόλο βρίσκεται στη δεύτερη θέση στη βαθμολογίας και έχουμε πολλές προοπτικές να κατακτήσουμε τον τίτλο. Είχα ένα μικρό πρόβλημα τραυματισμού και θα επανέλθω σε δύο εβδομάδες. Πάντως, έχουμε αρκετές πιθανότητες για να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα».

-για το αν του λείπει ο ΠΑΟΚ: «Μου λείπει ο ΠΑΟΚ, η χώρα, η Θεσσαλονίκη, η ζωή, η ζεστασιά. Όμως είμαι στη Χιλή και πλέον η ζωή μου είναι εδώ. Το μυαλό μου θα είναι πάντα στον ΠΑΟΚ και τη Θεσσαλονίκη».

-για το αν μιλά με τους παίκτες του ΠΑΟΚ: «Μιλάω συνεχώς με τον Πάμπλο Γκαρσία, τον Λίνο, και τον Ετο και μαθαίνω τα νέα της ομάδας μας. Πριν από μια εβδομάδα μάλιστα επικοινώνησε μαζί μου και ο Κώστας Ιωσηφίδης. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ο Ιωσηφίδης για τον ΠΑΟΚ και πόσο μεγάλη είναι η προσφορά του».

-για το αν παρακολούθησε τον αγώνα του ΠΑΟΚ, κόντρα στην Ουντινέζε:
«Εκείνη την ώρα όχι, γιατί έκανα αποθεραπεία, όμως είδα το ματς σε βίντεο. Είχα ενημερωθεί για το 0-2 που έγινε νωρίς. Είναι άδικο γιατί η ομάδα είχε ένα καλό αποτέλεσμα στην Ιταλία και θα μπορούσε να προκριθεί στη Θεσσαλονίκη».

-για το τι μπορεί να κάνει ο ΠΑΟΚ στο πρωτάθλημα: «Πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ μπορεί να τερματίσει στην πρώτη θέση των πλέι οφ. Έχει πολύ καλή ομάδα, πρέπει να το πιστέψουν οι παίκτες του. Έχει τη δυνατότητα να κερδίσει τα πλέι οφ ο ΠΑΟΚ και εύχομαι του χρόνου να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...