Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Σχορτσανίτης: «Ελπίζω να με καλέσουν ξανά στην Εθνική»

Την επιθυμία να ενισχύσει ξανά την εθνική ομάδα μπάσκετ εξέφρασε με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της Euroleague ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης.

Ο σέντερ της Μακάμπι Τελ Αβίβ περιμένει την κλήση του Ηλία Ζούρου εν όψει του προ - ολυμπιακού τουρνουά της Βενεζουέλας (2-8 Ιουλίου) κι ελπίζει ότι τα όσα έγιναν το περασμένο καλοκαίρι και την αιφνίδια αποχώρησή του από την προετοιμασία της «γαλανόλευκης» ενόψει του Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας έχουν ξεχαστεί.

«Ο μόνος λόγος που δεν έπαιξα στο περασμένο Ευρωμπάσκετ ήταν ότι εκείνη την περίοδο η σύζυγός μου ήταν έγκυος. Τελικά αποφάσισα να αποχωρήσω από την Εθνική. Αν με θέλουν, όμως, θα είμαι εκεί (σ.σ. προ-ολυμπιακό). Αν δεν προκύψει κάτι άλλο, ελπίζω να μπορώ να προσφέρω ξανά τις υπηρεσίες μου στην εθνική ομάδα. Ξέρω πως υπήρχαν κάποια άσχημα συναισθήματα για την αποχώρησή μου την τελευταία στιγμή, αλλά ελπίζω αυτό να μην αποτελέσει εμπόδιο στη σχέση μου με την Εθνική και να με καλέσουν ξανά», τόνισε χαρακτηριστικά ο διεθνής άσσος των Ισραηλινών.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...