Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

“Δεν θέλω να ρισκάρω άλλο την ζωή μου!”

Eυθεία επίθεση στην διοργανώτρια αρχή εξαπέλυσε ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, στο πλευρό του οποίου συντάχθηκε η πλειοψηφία των προπονητών, αλλά και των αρχηγών (με πρώτο και καλύτερο τον Θοδωρή Παπαλουκά) που παραβρέθηκαν στο πάνελ κατά την επίσημη παρουσίαση του πρωταθλήματος.

«Ολοι μιλούν για μια δύσκολη σεζόν, αλλά εγώ θα σας θυμίσω πως πέρυσι το πρωτάθλημα δεν τελείωσε. Στην πρόσφατη συνάντηση με τους διαιτητές τους ρώτησα αν έχουν συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς θα λειτουργήσουν αν συμβούν τα ίδια σε κάποιο ματς φέτος, όμως, από όσα άκουσα δεν διαπίστωσα να έχει αλλάξει κάτι», είπε ο τεχνικός του Τριφυλλιού και συνέχισε: «Δεν θέλω πια να ρισκάρω την ζωή μου. Δεν θέλω να χτυπήσουνε εμένα, τους παίκτες μου ή κάποιον αντίπαλό. Πρέπει να δούμε τι θα γίνει τώρα και όχι όταν θα είναι αργά. Αν κάποιος τραυματιστεί σοβαρά, τότε θα είναι πολύ αργά. Εχουν περάσει πέντε μήνες από το τελευταίο ματς του τελικού, όμως, δεν είδα να γίνεται ένα βήμα για να προστατευθούν οι ομάδες. Αυτό δεν είναι ευθύνη των διαιτητών. Αν εσείς θέλετε μια σοβαρή λίγκα, τότε αλλάξτε τους όρους. Δεν θέλουμε τους χούλιγκαν. Αν και εσείς δεν τους θέλετε τότε ένα κέρμα, ένα μπουκάλι να πέσει από την εξέδρα θα πρέπει αυτομάτως να εκκενώνεται. Θα ήθελα κάποιος να μου δώσει μια απάντηση…».

Οσον αφορά στα αγωνιστικά θέματα μίλησε…

Για το αν θα πάρει περιφερειακό παίκτη: «Αν χρειαστούμε παίκτη μεσούσης της περιόδου θα το δούμε. Δεν έχω στο μυαλό μας κάποια ενίσχυση. Έχουμε 12 παίκτες συν τους Μπόγρη, Καραμαλέγκο και Μαραγκό που είναι νέα παιδιά και μας βοηθάνε, άρα είμαστε 15. Εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα σας το πω, αν χρειαστεί να πάρουμε παίκτη. Στο μυαλό μου πλέον είναι όλα ξεκάθαρα»

Για το ενδεχόμενο δανεισμού του Μπόγρη: «Θα ακολουθήσουμε την ίδια λογική με τον Σερμαντινί. Αν υπάρχει κάποιος που θέλει και εγγυάται ότι θα πάρει χρόνο συμμετοχής, δεν είμαστε αντίθετοι"

Για τον Μάριτς: Δεν είναι σωστό να κάνουμε συγκρίσεις του Μάριτς με τον Πέκοβιτς. Στην θέση 5 έχουμε δύο νέα παιδιά, τον Μάριτς και τον Βουγιούκα και πρέπει να πάρουμε το καλύτερο από αυτούς. Κάποια τα κάνουν καλά, κάποια όχι. Στο χέρι μας είναι να πάρουμε τα καλά. Είμαι ικανοποιημένος πάντως από τον τρόπο που δουλεύει ο Μάριτς. Βήμα βήμα θα γίνουν όλα. Είναι φυσιολογικό να μην έχει παίξει καλά ως τώρα, αλλά είναι νωρίς».

Για τα μήνυμα που θέλει να στείλει στους φιλάθλους του Τριφυλλιού: «Προσπαθήστε να βοηθήσετε την ομάδα. Γίνεται το παράδειγμα για όλους στην Ελλάδα. Μην προβοκάρετε τον αντίπαλο. Πρέπει να είμαστε και είμαστε οι πρώτοι που το κάνουμε».Superbasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...