Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

«Δεν δυσανασχετώ, κάνω τη δουλειά μου» η απάντηση του Νέμεθ

Ερνέστο Βαλβέρδε
Για το ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ολυμπιακού, αλλά και τις σχέσεις του με τον Ερνέστο Βαλβέρδε μίλησε ο Κρίστιαν Νέμεθ στον Τύπο της πατρίδας του. Ο Ούγγρος επιθετικός των «ερυθρόλευκων» θεωρεί πως η συμμετοχή του στο παιχνίδι Κυπέλλου με την Ηλιούπολη αποτελεί ένα βήμα προς τα εμπρός για τον ίδιο, ενώ υποστήριξε πως έχει καλές σχέσεις με τον βάσκο τεχνικό. 

«Η αλήθεια είναι πως άργησα λίγο να κάνω την πρώτη μου εμφάνιση. Οι σχέσεις μου με τον προπονητή είναι καλές και τα ΜΜΕ υπερέβαλαν λίγο όσον αφορά σε αυτό το θέμα. Δεν δυσανασχετώ, κάνω τη δουλειά μου και γνωρίζω πως πρέπει να ανταγωνιστώ πολλούς επιθετικούς για να μπω στην ομάδα. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου και πιστεύω πως η συμμετοχή μου στον αγώνα κυπέλλου ήταν ένα βήμα προς τα εμπρός», είπε στην ιστοσελίδα «Sport Hirado» και πρόσθεσε.

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, ο αγωνιστικός χώρος δεν ήταν ο καλύτερος δυνατός και οι αντίπαλοι αμύνονταν με δέκα παίκτες. Ήταν δύσκολο να διασπάσουμε την άμυνα τους, αλλά ευτυχώς στο τέλος τα καταφέραμε. Είχαμε καλές ευκαιρίες, αλλά ο αντίπαλος τερματοφύλακας έκανε πολλές επεμβάσεις».

«Από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Ουγγαρίας»
Δηλώσεις στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα έκανε και ο προπονητής της εθνικής Ουγγαρίας Σάντος Εγκερβάρ, που τόνισε πως ο Νέμεθ είναι ένα από τα μεγάλα ταλέντα της Ουγγαρίας και εξέφρασε την ελπίδα του πως από εδώ και στο εξής θα πάρει περισσότερες συμμετοχές στον Ολυμπιακό. 

«Χωρίς αμφιβολία ο Νέμεθ είναι από τα μεγάλα ταλέντα του ουγγρικού ποδοσφαίρου. Γνωρίζω ότι έχει μεγάλη αξία και τους τελευταίους μήνες μίλησα μαζί του αρκετές φορές. Δυστυχώς τους τελευταίους έξι μήνες εμποδίζεται από κάποιους τραυματισμούς», είπε ο Εγκερβάρ και συνέχισε.

«Το περασμένο καλοκαίρι δεν είχε επαρκή χρόνο για να κάνει την κατάλληλη προετοιμασία, αλλά δεν οφείλεται στον ίδιο, αφού η Λίβερπουλ άργησε να αποφασίσει για το μέλλον του. Είμαι στην ευχάριστη θέση να μάθω ότι έκανε το ντεμπούτο του στον Ολυμπιακό και ελπίζω να παίξει περισσότερο στη νέα του ομάδα».

tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...