Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

«Μπηχτή» Μιραλάς σε ΠΑΟ «καλός ο Γκοβού, αλλά δεν φτάνει» - «Καλύτερος ο Ολυμπιακός»

Αθήνα
Ως έναν πολύ καλό ποδοσφαιριστή χαρακτήρισε το μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Σίντνεϊ Γκοβού, ο Κέβιν Μιραλάς, ωστόσο τόνισε ότι δεν θα φτάσει για να κερδίσουν οι «πράσινοι» τον Ολυμπιακό. Ο Βέλγος μεσοεπιθετικός μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου, λίγο πριν επιστρέψει η αποστολή του Ολυμπιακού από την Γερμανία και αναφέρθηκε στην προετοιμασία της ομάδας, αλλά και στους λόγους που τον οδήγησαν να συνεχίσει την καριέρα του στους «ερυθρόλευκους». Παράλληλα, αναφέρθηκε στην συνεργασία του με τον Έβαλντ Λίνεν, αλλά και στον κόσμο της ομάδας του Πειραιά.

- Πως βλέπεις μέχρι στιγμής τα πράγματα στην προετοιμασία; Είσαι ευχαριστημένος από τον εαυτό σου;
«Η προετοιμασία μου φαίνεται πάρα πολύ καλή. Η δουλειά που γίνεται είναι κυρίως για τη φυσική κατάσταση και δεν είναι απλή υπόθεση. Όσο για μένα, χρειάζομαι ακόμα δουλειά ώστε να μπορέσω να αποκτήσω ρυθμό και να φτάσω στο 100%. Δεν είμαι απόλυτα έτοιμος».

- Έχεις δείξει καλά στοιχεία, αλλά μας έχεις «μπερδέψει» με την θέση που αγωνίζεσαι. Προτιμάς αριστερά, δεξιά ή ως δεύτερος επιθετικός τελικά;
«Η φυσική μου θέση είναι δεύτερος επιθετικός. Με τον προπονητή έχουμε συζητήσει για το θέμα και έχουμε καταλήξει ότι θα παίζω κατά βάση αριστερά ή, όταν χρειάζεται κάποιες φορές, δεύτερος επιθετικός».

- Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο πλεονέκτημα στο παιχνίδι σου και ποιο μειονέκτημα;
«Το πλεονέκτημα στο παιχνίδι μου είναι η ταχύτητά μου και το πολύ καλό κοντρόλ όταν ντριμπλάρω. Όσο για το μειονέκτημα, θεωρώ το ψηλό παιχνίδι, τις κεφαλιές μου».

- Πως βλέπεις το κλίμα στον Ολυμπιακό; Αλλαγή για σ'ένα από τη Γαλλία στον Πειραιά. Νέα πρόσωπα, νέοι συμπαίκτες...
«Κατά τη γνώμη μου, εδώ παίζουμε καλύτερο ποδόσφαιρο. Όσο για τους ανθρώπους και τους συμπαίκτες μου στον Ολυμπιακό, αρκεί να σας πω ότι μόλις δύο εβδομάδες στην ομάδα και αισθάνομαι πιο άνετα απ’ ότι δύο χρόνια στη Γαλλία».

- Έχεις δέσει με τον Ζαϊρί από τις πρώτες ημέρες. Τι σου έχει πει για τον σύλλογο;
«Φυσικά μου έχει μιλήσει για το σύλλογο και το βασικό σημείο στο οποίο αναφέρθηκε είναι ο κόσμος της ομάδας. Μου είπε ότι όλοι στην ομάδα είναι ευγενικοί και καλοί και ότι υπάρχουν όλες οι βάσεις για να παίξω καλό ποδόσφαιρο. Άλλωστε και ο ίδιος πιστεύει ότι μπορώ να κάνω πολύ όμορφα πράγματα εδώ. Μου μίλησε επίσης και για τους υπέροχους φιλάθλους του Ολυμπιακού».

- Η γνώμη σου για τον Μοντεστό; Είχατε παίξει αντίπαλοι στο γαλλικό πρωτάθλημα...
«Είναι ένας πάρα πολύ καλός αμυντικός. Πράγματι, τον έχω αντιμετωπίσει στο παρελθόν και θυμάμαι ότι ήταν πολύ δυνατός. Πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει πολλά στην ομάδα μας».

- Γιατί και πως σε κέρδισε ο Ολυμπιακός; Έφυγες από το γαλλικό πρωτάθλημα που θεωρείται ποδοσφαιρικά προηγμένο σε σχέση με αυτό της Ελλάδας. Είναι κίνητρο οι τίτλοι;

«Ο βασικός λόγος είναι ότι ήθελα να φύγω από τη Γαλλία και να αγωνιστώ στο εξωτερικό. Έξι χρόνια εκεί βαρέθηκα πραγματικά το γαλλικό πρωτάθλημα και έψαχνα τρόπο να αλλάξω παραστάσεις. Μόλις έμαθα για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, κατάλαβα ότι η πρόταση ερχόταν από έναν πολύ μεγάλο σύλλογο ο οποίος κάθε χρόνο διεκδικεί το πρωτάθλημα και έχει τη δυνατότητα να αγωνίζεται στην κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση, το Champions League. Αυτό από μόνο του και οι τίτλοι αποτέλεσαν σίγουρα μεγάλο κίνητρο για μένα και την μετεγγραφή μου στον Ολυμπιακό».

- Η γνώμη σου για τον κόσμο του Ολυμπιακού; Τι έχεις ακούσει, τι περιμένεις να δεις;
«Όπως είπα και πριν, γνωρίζω ήδη αρκετά πράγματα για τον κόσμο του Ολυμπιακού. Έχω ακούσει πολλά και έχω ενθουσιαστεί. Ξέρω ότι δημιουργούν μία φανταστική ατμόσφαιρα κάθε φορά που αγωνίζεται η ομάδα τους και δεν βλέπω την ώρα να το ζήσω».

- Ο Περέν, με τον οποίο έχεις συνεργαστεί έχει πει πως είσαι ένας ποδοσφαιριστής ψυχολογίας. Είναι αλήθεια;
«Η αλήθεια είναι ότι για να παίξω καλά πρέπει να αισθάνομαι σιγουριά και να ξέρω ότι μου έχουν εμπιστοσύνη, ειδικά ο προπονητής μου. Όταν δεν είμαι καλά ψυχολογικά, είτε στην οικογένειά μου είτε στον αγωνιστικό χώρο, τότε έχω πρόβλημα στο να αποδώσω καλά. Αυτό όμως είναι κάτι που το έχουμε εντοπίσει, το γνωρίζω καλά και δουλεύω ώστε να καταφέρω να βελτιωθώ σε αυτόν τον τομέα».

- Ο αντίπαλος του Ολυμπιακού, Παναθηναϊκός, πήρε τον Γκοβού. Πως θα «απαντήσει» ο Κέβιν Μιραλάς;
«Είναι αναμφίβολα ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής όμως, όσο καλός κι αν είναι, δεν θα φτάσει για να μας νικήσει».

- Πως βλέπεις ως τώρα την προετοιμασία; Το επίπεδο δουλειάς που γίνεται σε ικανοποιεί;
«Όπως είπα και πριν, γίνεται πολύ καλή δουλειά και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Κάνουμε ασκήσεις με τη μπάλα και έχουμε παίξει και κάποια φιλικά, πράγμα πολύ θετικό. Μου αρέσει πολύ, γιατί ταυτόχρονα με την δουλειά μας δίνεται και ο απαραίτητος χρόνος ξεκούρασης».

- Πως είναι για έναν παίκτη να παίζει δανεικός όπως εσύ; Είναι πρώτος στόχος του να ενεργοποιηθεί η οψιόν αγοράς σου από την Σεντ Ετιέν;
«Αισθάνομαι ήδη πάρα πολύ καλά εδώ, που σημαίνει ότι αν θελήσει ο Ολυμπιακός να με αγοράσει θα χαρώ πολύ. Μου αρέσει πολύ ο προπονητής μου αλλά και όλο το επιτελείο. Είμαστε μία πολύ καλή ομάδα. Πραγματικά θα χαρώ πολύ αν ενεργοποιηθεί γρήγορα η οψιόν, και αν φυσικά όλα πάνε καλά».

- Είχες ρωτήσει κάποιους για τον Ολυμπιακού; Να σου πουν πράγματα, ώστε να πάρεις την απόφασή να πεις το «ναι»;
«Ναι, είχα μιλήσει με τον Ταβλαρίδη δύο ημέρες πριν αποδεχτώ την πρόταση του Ολυμπιακού. Μου είπε ότι ο Ολυμπιακός είναι μία πάρα πολύ μεγάλη ομάδα και ότι θα μου αρέσει πολύ εδώ γιατί θα μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω όμορφα πράγματα. Οφείλω να πω ότι μέχρι τώρα έχει επιβεβαιωθεί πλήρως».

- Η άποψή σου για τον Ντιόγκο και τον Μήτρογλου; Είναι δύο επιθετικοί με τους οποίους θα κληθείς να συνεργαστείς τη νέα χρονιά.
«Είναι και οι δύο πάρα πολύ καλοί επιθετικοί και νέα παιδιά, όπως κι εγώ. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι πολύ δύσκολη η απόφαση που θα πρέπει να παίρνει ο προπονητής ως προς το ποιους να χρησιμοποιήσει κάθε φορά. Αυτό όμως για μας είναι πολύ θετικό γιατί υπάρχει ευγενής άμιλλα και συναγωνισμός, όχι ανταγωνισμός, ο οποίος μας βοηθάει να εξελισσόμαστε ακόμα περισσότερο, πράγμα πολύ θετικό για την ομάδα».

- Ο Λίνεν, σε θεωρεί πολύτιμο εργαλείο, επειδή μπορείς να καλύψεις πολλές θέσεις. Πως είναι η συνεργασία σας μέχρι στιγμής, πως τον κρίνεις;
«Ο κύριος Λίνεν είναι πολύ καλός προπονητής. Από την αρχή με αγκάλιασε και βρίσκεται κοντά μου. Έχουμε μιλήσει πολύ και μου έχει δείξει εμπιστοσύνη. Μιλάμε καλά και καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον. Ξέρω τι θέλει από μένα και θα κάνω ό,τι μπορώ για να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις του. Είναι ένας πολύ αυστηρός προπονητής που του αρέσει το επιθετικό σχήμα, η καλή τεχνική και η πειθαρχία. Νομίζω ότι αν είμαστε συγκεντρωμένοι όλοι και τον ακούμε μπορούμε να πετύχουμε πολλά πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...