Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Λίνο: «Σημαντικό κομμάτι στην ζωή και την καριέρα μου ο ΠΑΟΚ»

Για την παρουσία του στον ΠΑΟΚ αυτά τα τρία χρόνια που βρίσκεται στον σύλλογο, το «δέσιμό» του με την ομάδα της Θεσσαλονίκης, το αγωνιστικό του επίπεδο αλλά και την επιθυμία του να ανανεώσει το συμβόλαιό του που λήγει το καλοκαίρι του 2012 μίλησε ο άσος του Δικεφάλου, Λίνο.

Οσα δήλωσε στα «Σπορ του Βορρά»:

-για το αν η φετινή (2011 – 2012) σεζόν (23 παιχνίδια, 4 γκολ, 5 ασίστ) είναι μία από τις καλύτερες σεζόν της καριέρας του: «Όντως, είναι μία από τις καλύτερες σεζόν μου Και ελπίζω να πάει ακόμη καλύτερα στη συνέχεια. To πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι o ΠΑΟΚ έχει βρει έναν καλό ρυθμό και συνεχίζει με νίκες».

-για το πόσο ακόμη θα μπορεί να παίζει σε τέτοιο επίπεδο: «Δεν ξέρω πόσο. Το σώμα μου είμαι πολύ καλά και θέλω να παίζω όσο αντέχει. Πιστεύω ότι στα 34 και κάτι που είμαι τώρα είναι νωρίς να σταματήσεις το ποδόσφαιρο Εχω πολλά να προσφέρω ακόμη».

-για το αν τον βοηθάει το γεγονός ότι πλέον έχει πολλούς νεαρούς συμπαίκτες στην ομάδα:
«Ίσως παίζει κι αυτό τον ρόλο του. Αλλά έχω την εμπειρία και την ωριμότητα να καλύπτω κάποιες αδυναμίες μου και να μη φαίνεται η ηλικία μου...».

-για το αν φοβήθηκε την περσινή (2010 – 2011) σεζόν με τον σοβαρό τραυματισμό που είχε (κάταγμα κοπώσεως) ότι μπορεί να τελειώσει πρόωρα η καριέρα του: «Οχι, δε φοβήθηκα. Ήξερα ότι θα επιστρέψω και θα παίξω πάλι σε υψηλό επίπεδο. Αλλωστε, δύο φίλοι μου είχαν περάσει το ίδιο πρόβλημα και επέστρεψαν δυνατοί: ο Μπόργκες της Σάντος και ο Νέι της Ιντερνασιονάλ. Ετσι ήξερα κι εγώ ότι θα επιστρέψω...».

-για το αν έχει δεθεί με τον ΠΑΟΚ τα τρία χρόνια που είναι στην ομάδα:
«Υπάρχει μεγάλο δέσιμο με τον ΠΑΟΚ. Τρία χρόνια είναι αρκετά... Στον ΠΑΟΚ βρήκα ξανά την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμουν. Και είχα χρόνο να δουλέψω καλύτερα. Με στήριξε πολύ ο κόσμος, οι προπονητές, οι συμπαίκτες μου, η διοίκηση και δέθηκα διαφορετικά απ' ότι με άλλες ομάδες».

-για το αν αποτελεί ο ΠΑΟΚ ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής του:
«Ο ΠΑΟΚ είναι ένα είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και της καριέρας μου. Μαθαίνω κάθε μέρα πράγματα και τρία χρόνια ζω κάτι εξαιρετικό με τον σεβασμό και την αγάπη του κόσμου».

-για το αν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του που λήγει το καλοκαίρι του 2012: «Εχουμε πολλά σημαντικά ματς μέχρι το τέλος της σεζόν. Δε θέλω να μιλάω για την ανανέωση αλλά να συγκεντρωθώ στα παιχνίδια. Εχουμε μεγάλα ματς μπροστά μας. Την κατάλληλη στιγμή θα μιλήσουμε για την ανανέωση...».

-για το αν θέλει να μείνει:
«Φυσικά και θέλω να μείνω εδώ. Εχω προσαρμοστεί καλά στην ομάδα. Νιώθω μεγάλη αγάπη για τον ΠΑΟΚ...»

-για το αν ήρθε η ώρα να πάρει ο ΠΑΟΚ ένα Κύπελλο μετά από τρία χρόνια που βρίσκεται στον σύλλογο: «Ξέρω ότι θα είναι δύσκολο, αλλά είμαστε προετοιμασμένοι και ετοιμαζόμαστε για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και να φτάσουμε στο Κύπελλο, θέλουμε να πάμε μέχρι τον τελικό και εκεί να κερδίσουμε τo τρόπαιο. Ο ΠΑΟΚ αξίζει έναν τίτλο...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...