Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Πήρε Ακαλέ ο Παναιτωλικός

Παίκτης του Παναιτωλικού είναι και επίσημα από την Τρίτη ο Κάνγκα Ακαλέ, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας έως το τέλος της φετινής σεζόν, με δυνατότητα επέκτασης για ένα ακόμη χρόνο.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα. Νομίζω ότι όλα θα πάνε καλά και ο Παναιτωλικός θα πετύχει τους στόχους του. Ελπίζω η άφιξή μου να βοηθήσει σ' αυτό. Θέλω να παίξω καλά και να μείνω και την επόμενη χρονιά στην ομάδα. Δεν μου αρέσει να δίνω υποσχέσεις, αλλά θα δώσω ότι καλύτερο μπορώ για τον πρόεδρο και τους υπόλοιπους ανθρώπους του Παναιτωλικού που μου επεφύλαξαν μια τέτοια υποδοχή, δείχνοντας ότι είναι μια πολύ καλή οικογένεια. Γνωρίζω ότι ο Παναιτωλικός διαθέτει παίκτες όπως ο Ανρί Καμαρά και ο Άγγελος Χαριστέας. Με αυτούς, αλλά και με όλους τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου που σήμερα θα γνωρίσω, είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία», δήλωσε ο 31χρονος μέσος στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του Αγρινίου.

Ο Σενεγαλέζος άσος έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στις γαλλικές Οσέρ και Λανς, ενώ μέχρι πρότινος φορούσε τη φανέλα της Λεκβίγια του Κατάρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...