Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Κάρολ: Μεγάλο βήμα στην καριέρα μου ο Ολυμπιακός

Ως σημαντικό βήμα για την αγωνιστική ανέλιξη θεωρεί τον Ολυμπιακό ο Ρόι Κάρολ.
Ο 34χρονος γκολκίπερ κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασής του από τους «ερυθρόλευκους» υποστήριξε, ότι η ηλικία του δεν τον καθιστά μεγάλο για τη θέση που αγωνίζεται και επομένως στον Ολυμπιακό έχει την ευκαιρία να παίξει ξανά σε υψηλό επίπεδο και να τον «θυμηθούν» στην Ευρώπη.
«Είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου γιατί είμαι 34 ετών και είμαι νέος για τερματοφύλακας. Είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα να πάω μπροστά και να μπορέσω να παίξω σε υψηλό επίπεδο και ίσως έτσι με αναγνωρίσουν ξανά στην χώρα μου», σχολίασε.
Η ομάδα του Πειραιά μπορεί να βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο στο πρωτάθλημα, ο Ιρλανδός τερματοφύλακας όμως θεωρεί πως έχει ακόμα τα περιθώρια για να ανατρέψει την εις βάρος της κατάσταση.
«Έχω παίξει για τον Σερ Άλεξ ο οποίος έλεγε ότι το δεύτερο μισό της σεζόν είναι το πιο σημαντικό και το πιο καθοριστικό για μια ομάδα. Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο», τόνισε.
Σε μια σύντομη σύγκριση ανάμεσα σε Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Ολυμπιακό ανέφερε: «Στον Ολυμπιακό μπορείς να βρεις οτιδήποτε θέλει ο επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Είδα την Κυριακή τις εγκαταστάσεις είναι ωραίες, έχει χώρο για φυσιοθεραπεία, για μασάζ. Κάπως έτσι είναι και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αλλά σε μεγαλύτερη βερσιόν γιατί η Γιουνάιτεντ είναι πραγματικά πολύ μεγάλος σύλλογος».
Τέλος, για το προσεχές παιχνίδι της νέας του ομάδας με τον ΠΑΟΚ, είπε: «Περιμένουμε το γήπεδο να είναι γεμάτο. Ο ΠΑΟΚ έχιε φέρει καλά αποτελέσματα και είναι καλή ομάδα. Εμείς σε κάθε παιχνίδι στοχεύουμε στη νίκη και αυτή πρέπει να είναι η λογική μας σε κάθε παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...