Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Σισέ: «Μοναδική η σχέση μου με τους φίλους του Παναθηναϊκού»

Σε συνέντευξη του στον γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό Canal+ ο Τζιμπρίλ Σισέ χαρακτήρισε τη σχέση του με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού μοναδική.

«Η σχέση μου μαζί τους είναι μοναδική. Μετά το δύσκολο ξεκίνημά μου, σήμερα με έχουν υιοθετήσει. Παίζω και για να τους δίνω χαρά. Κι εγώ νιώθω πολύ χαρούμενος στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό», υποστήριξε.

Στον ίδιο σταθμό δηλώσεις έκανε και άλλο ένα μέλος της γαλλικής παροικίας του «τριφυλλιού», ο Ζαν Αλεν Μπουμσόν. Ο αμυντικός των «πρασίνων» είχε μόνο τα καλύτερα να πει για τον νέο του σύλλογο, στον οποίο αποκάλυψε πως θέλει να κλείσει την καριέρα του.

«Επιθυμώ να τελειώσω εδώ την καριέρα μου, καθώς ο Παναθηναϊκός είναι ένα μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ με μεγάλους στόχους και καταπληκτικό κοινό. Ο κύριος λόγος που ήρθα είναι ότι πείστηκα μιλώντας με τους διοικούντες ότι ο σύλλογος έχει στόχο να προοδεύσει και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Επιπλέον, αισθάνομαι πολύ καλά εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...