Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

To διπλό δράμα του Λουτσιάνο Γκαλέτι

Το γεγονός ότι ο ποδοσφαιριστής Λουτσιάνο Γκαλέτι πάσχει από νεφρική ανεπάρκεια και μάλιστα για αυτό τον λόγο αναγκάστηκε να σταματήσει το ποδόσφαιρο, είναι λίγο εως πολύ γνωστό.

Αυτό που δεν γνωρίζει ο πολύς κόσμος είναι ότι εκτός από το προσωπικό πρόβλημα υγείας, ο αθλητής αντιμετωπίζει και ένα ακόμη εξίσου – ίσως και περισσότερο - σοβαρό θέμα: 

Η τρίτη του κόρη, η οποία γεννήθηκε την περασμένη άνοιξη, πάσχει από μία σπάνια ασθένεια, ένα σύνδρομο, το οποίο δεν διαγνώσθηκε κατά την διάρκεια της κύησης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού People, ο ποδοσφαιριστής περνά μία από τις δυσκολότερες στιγμές της ζωής του. Οι άλλες δύο κόρες του, ηλικίας εννέα και πέντε ετών, είναι υγιέστατες. Όμως, η τελευταία που γεννήθηκε πριν από λίγους μόλις μήνες αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας και το χειρότερο από όλα είναι το ότι ο ίδιος ο Γκαλέτι το έμαθε σε μία στιγμή, δραματική για εκείνον, καθώς μόλις είχε απομακρυνθεί από τον χώρο του ποδοσφαίρου και προσπαθούσε να αντιμετωπίσει το δικό του θέμα. «Ήταν μία δυσάρεστη έκπληξη για μένα να αναγκαστώ να σταματήσω το ποδόσφαιρο τόσο νωρίς. Πικράθηκα πολύ. Συνέβη, όμως, και τώρα δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο παρά μόνον να δεχτώ την κατάσταση όπως έχει και να συνεχίσω την ζωή μου», δήλωσε στο περιοδικό People από το Μπουένος Αϊρες όπου βρίσκεται τώρα με την οικογένειά του.

Όμως, όπως είπε, το ποδόσφαιρο είναι η ζωή του και δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι ένα πρόβλημα υγείας θα τον ανάγκαζε να σταματήσει. «Θέλω να παραμείνω κοντά στο ποδόσφαιρο. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτό. Τώρα είμαι ήρεμος και προσπαθώ να σκεφτώ τι ακριβώς θέλω να κάνω. Όπως και να έχει όμως, θέλω οπωσδήποτε να είναι κάτι που να έχει σχέση με το ποδόσφαιρο. Σύντομα θα πάρω τις αποφάσεις μου», συμπλήρωσε.

Οσο καιρό έμεινε στην χώρα μας, ο Γκαλέτι «όργωσε» τα γήπεδα. Πέρασε πολύ ευτυχισμένες στιγμές, ενώ έμαθε στην Ελλάδα ότι η σύζυγός του ήταν έγκυος για τρίτη φορά. Και είναι αυτό ακριβώς το παιδί που γεννήθηκε πριν από επτά μήνες, για το οποίο μιλά συγκινημένος στο περιοδικό.

«Αυτό το παιδί μου δίνει τόση αγάπη. Μου δίνει αγάπη και πολλή δύναμη να συνεχίσω την ζωή μου και να μην το βάλω κάτω. Δεν ήμουν ποτέ από τους ανθρώπους που το έβαζαν κάτω. Ετσι και τώρα δεν πρόκειται να το βάλω κάτω. Λατρεύω και την Ιουλιέτα όπως λατρεύω και τις άλλες δύο μου κόρες και θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου κοντά τους, να τις δω να μεγαλώνουν και να είναι ευτυχισμένες. Αυτό θέλω πλέον, τίποτε άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...