Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Ξέσπασμα Μπακασέτα: Να με κοιτάξει στα μάτια και να μου πει αν τον έβρισα, εγώ ορκίστηκα στη ζωή μου

Συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης παραχώρησε ο Τάσος Μπακασέτας, που αντίκρισε την κόκκινη από τον Μάνταλο στον αγώνα με τον Πλατανιά.
Ο νεαρός άσσος του ΑΡΗ τόνισε ξανά πως δεν έβρισε τον Γουργιώτη, ενώ είπε πως κανένας στην ομάδα δεν πρόκειται να τα παρατήσει.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο "Αθλητικό Μετρόπολις" ο παίκτης του Άρη:

Για την στιγμή της αποβολής της δικής του και του Μπουγαΐδη: «Την ώρα που έγινε η φάση και μέτρησε το γκολ έτρεξα πάνω στον επόπτη του είπα «τί κάνεις;». Έπειτα ήρθαν όλοι οι παίκτες και από τον αγωνιστικό χώρο και από τον πάγκο και είδατε τί έγινε. Αφού ηρέμησαν κάπως τα πράγματα είπα στον επόπτη ότι θα κάνει πολλά βράδια να κοιμηθεί με αυτό που έκανε και γι? αυτόν τον λόγο έφαγα κόκκινη. Στο φύλλο αγώνα, βέβαια, ο διαιτητής έγραψε ότι τον έβρισα κάτι που είναι ψέμα».

Για την φερόμενη ως κίνηση βιαιοπραγίας του Μάνταλου επάνω του: «Πάνω στην ένταση που υπήρξε δεν θυμάμαι πολλά πράγματα. Στο βίντεο φαίνεται πως έκανε κάποια κίνηση και απώθησε τον Γιάννη Παπαδόπουλο. Εγώ είχα πολλά νεύρα εκείνη την στιγμή και δεν κατάλαβα κάτι άλλο».

Για την αντίδρασή του μετά την αποβολή ξεσπώντας σε δάκρυα: «Άνθρωποι είμαστε κι εμείς κι έχουμε συναισθήματα. Πιστεύω πως πάνω κάτω όλοι το ίδιο θα έκαναν σε ανάλογη περίπτωση».

Για την αντίδραση του Γουργιώτη στις διαμαρτυρίες: «Δεν απαντούσε σε τίποτα από αυτά που του λέγαμε. Δεν θέλω να πω κάτι άλλο για την διαιτησία παρά μόνο ότι τα είδε όλος ο κόσμος. Απορώ πάντως πως ο επόπτης είδε πως η μπάλα πέρασε την γραμμή την στιγμή που κάτι τέτοιο δεν φάνηκε ούτε από τα 40 ριπλέι της τηλεόρασης. Από την διαιτησία του Μάνταλου δεν έχουμε κάποιο παράπονο, σε όσα ματς είμαι στον Άρη ήταν η καλύτερη που είχαμε».

Για την προτροπή Σκόρδα η ομάδα να προκαλέσει διακοπή του αγώνα και την αντίδραση των ποδοσφαιριστών: «Δεν υπάρχει περίπτωση να τα παρατήσουμε, και με οκτώ παίκτες και με όσους χρειαστεί θα αγωνιστούμε. Αν φεύγαμε από το γήπεδο θα είχαμε – 5 βαθμούς και θα είχε υποβιβαστεί από την 26η αγωνιστική. Δεν υπήρχε κανένας λόγος για να γίνει αυτό».

Για την βαριά τιμωρία με την οποία κινδυνεύει τόσο αυτός όσο και ο Μπουγαΐδης: «Δεν γίνεται να είναι έξι αγωνιστικές από την στιγμή που δεν έχουμε κάνει τίποτα. Δεν υπάρχει περίπτωση».

Για την επόμενη μέρα του Άρη: «Δεν μπορώ να ξέρω. Είμαστε σε κακή ψυχολογική κατάσταση, ιδίως εγώ και ο Μπουγαϊδης, αλλά κάτι μου λέει μέσα μου πως από όλο αυτό θα βγούμε κερδισμένοι. Όλοι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να εξαντλήσουμε τις πιθανότητες».

Για το τί θα έλεγε σήμερα στον Γουργιώτη: «Να με κοιτάξει στα μάτια και να μου πει αν τον έβρισα. Εγώ ορκίστηκα στην ζωή μου».

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...