Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Χαρούμενος για την επιστροφή του ο Σερμαντίνι

Ο Γκιόργκι Σερμαντίνι δήλωσε χαρούμενος για όσα έζησε στη Σαραγόσα, αλλά δεν μπορούσε να αρνηθεί την ευκαιρία επιστροφής του στον Ολυμπιακό.

«Η θητεία μου στη Σαραγόσα τελείωσε, αλλά ήταν πολύ όμορφη και ένιωσα σαν στο σπίτι μου, τόσο στην ομάδα όσο και στην πόλη. Πηγαίνω στον Ολυμπιακό, όπου ανήκα και πέρσι. Ξέρω το προπονητικό τιμ, κάποιους από τους παίκτες και θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, όπως έκανα και στη Σαραγόσα», δήλωσε σε εφημερίδα της Αραγονίας.

Στη συνέχεια, δε, ευχαρίστησε τους ανθρώπους της πρώην-πλέον-ομάδας του. «Πρέπει να ευχαριστήσω τον προπονητή, Χοσέ Λουίς Αμπός, γιατί είναι από τους κορυφαίους και ξέρει πώς να χειρίζεται την ομάδα, πώς να αντιμετωπίζει κάθε παιχνίδι και κατάφερε να μου βγάλει τον καλύτερό μου εαυτό και με έκανε καλύτερο παίκτη. Επίσης ευχαριστώ όλα τα μέλη της ομάδας. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω μια στιγμή από τη θητεία μου στη Σαραγόσα. Και οι έξι μήνες μου στην ομάδα ήταν πολύ όμορφοι».

Φυσικά, δεν ξέχασε και τους οπαδούς της Σαραγόσα που τον αγάπησαν. «Κοιτάξτε το κινητό μου, πόσα μηνύματα έχω δεχτεί από φιλάθλους που με ευχαριστούν, μου εύχονται καλή τύχη, άλλους που μου ζητούν να μείνω. Όμως έτσι είναι η ζωή και η δουλειά μας. Τους ευχαριστώ για όλα και μακάρι να συνεχίζουν να στηρίζουν την ομάδα, γιατί τους χρειάζεται».
sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...