Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

« Και πάλι πρωτάθλημα»

Την υπόσχεση πως θα κάνει  τα πάντα για να ξαναγίνει ο Ολυμπιακός πρωταθλητής, έδωσε ο Ντένις Ρόμενταλ.

Ο Δανός παίκτης, πέρασε το πρωί από ιατρικές εξετάσεις και αμέσως μετά μετέβη στα γραφεία της ΠΑΕ για να υπογράψει το συμβόλαιό του.

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Ντένις Ρόμενταλ. Το συμβόλαιό του είναι διετούς διάρκειας», ανέφερε η ανακοίνωση του Ολυμπιακού.

Στις πρώτες του δηλώσεις, ο εξτρέμ μεταξύ άλλων, είπε: « Το προπονητικό κέντρο είναι μεγάλο και εντυπωσιακό. Είναι ωραία εδώ. Μου άρεσε το γήπεδο, γιατί έχω συνηθίσει ο αγωνιστικός χώρος να είναι κοντά στις εξέδρες. Ετσι καταλαβαίνω την ατμόσφαιρα. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά σε τέτοιο κοινό.  Γνωρίζω  ότι ήρθα στη μεγαλύτερη ομάδα  της Ελλάδας και θέλω να ξαναγίνουμε πρωταθλητές.Αυτό μπορώ να υποσχεθώ στον κόσμο του Ολυμπιακού. Το δυνατό μου σημείο είναι ο ρυθμός μου και η ταχύτητά μου. Μου αρέσει να βάζω γκολ και να βγάζω ασίστ. Αρνητικό; Δεν είμαι τόσο καλός στο ψηλό παιχνίδι. Το αγαπημένο μου σύστημα είναι το 4-3-3. Ο κάθε ικανός παίκτης μπορεί να προσαρμοστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...