Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Τσουμελέκα: «Ο πατέρας μου πέθανε 15 μέρες πριν την αθώωσή μου για την υπόθεση ντόπινγκ»

Δικαιώθηκε η χρυσή Ολυμπιονίκης Αθανασία Τσουμελέκα μετά από κατηγορίες που την ήθελαν να είχε κάνει χρήσει απαγορευμένων ουσιών.


Το Εφετείο Αθηνών μετά από πέντε χρόνια αθώωσε την αθλήτρια. Η Αθανασία Τσουμελέκα είχε εμπλακεί σε μια υπόθεση ντόπινγκ που την είχε ταλαιπωρήσει και όπως αποδείχτηκε άδικα. 


«Μετά το χρυσό μετάλλιο του 2004, ξεκίνησε ένας πόλεμος εναντίον μου από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αθλητισμού. Έρχονταν καθημερινά από την IAAF και με "ενοχλούσαν" συνέχεια μέχρι και στις 6.00 το πρωί καθ' υπέρβαση του νόμου. Μετά από κάθε αγώνα, πάντα κληρωνόταν το όνομά μου για έλεγχο. Ένιωθα ότι με είχαν βάλει στο μάτι. Αλλά εγώ έχω ήσυχη τη συνείδησή μου».

Εκείνη την περίοδο αποφάσισε να εγκαταλείψει τον πρωταθλητισμό και με μια επιστολή της έκανε την ανακοίνωση. «Θυμάμαι όταν έγραφα την επιστολή έκλαιγα από οργή, το χαρτί ήταν μούσκεμα», είπε στο περιοδικό «People».

Η δικαίωση ήρθε μετά από πέντε χρόνια και αμέσως τηλεφώνησε στη μητέρα της για να της το ανακοινώσει: «Θα ήθελα να μπορούσε να το μάθει και ο πατέρας μου, αλλά δεν πρόλαβε, πέθανε 15 μέρες πριν την αθώωσή μου». Σήμερα είναι μητέρα δύο παιδιών και θέλει να τα μυήσει στον αθλητισμό αλλά να όχι και στον πρωταθλητισμό. «Είμαι 32 χρόνων και έχω καταπονήσεις στον οργανισμό και τη μέση μου. Θα ήθελα να ασχοληθούν με τον αθλητισμό για να μάθουν να παλεύουν στη ζωή»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...