Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Κούγιας για Άρη: "Είμαι πολύ ζεστός, έρχομαι τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη"

O Αλέξης Κούγιας επιβεβαίωσε σήμερα το ενδιαφέρον του να εμπλακεί διοικητικά στον Άρη, ενώ ταυτόχρονα αποκάλυψε ότι έχει ήδη έρθει σε επαφή με παράγοντες της ομάδας.


Αναλυτικά όσα τόνισε στο Αθλητικό Μετρόπολις:


Για το ενδιαφέρον του να εμπλακεί διοικητικά με τον Άρη: «Υπάρχει ένα ενδιαφέρον κάποιων ανθρώπων που με έχουν προσεγγίσει με σκοπό να ξαναδημιουργηθεί ο Άρης. Όχι ο σημερινός Άρης που παίρνει δανεικούς από τον Ολυμπιακό και τον Αστέρα Τρίπολης. Ένας κανονικός Άρης. Ο Άρης, όπως και όλες οι μεγάλες ομάδες, δεν είναι απλά μια ποδοσφαιρική ομάδα, αλλά ένα κοινωνικό κίνημα Σε μια τέτοια πρόταση αν αγαπάς το ποδόσφαιρο δεν λες όχι».

Για τις προϋποθέσεις οι οποίες θα έπρεπε να πληρούνται για να ασχοληθεί: «Υπάρχουν πολλά προαπαιτούμενα για να πεις το ναι. Ποιοι άνθρωποι στο προτείνουν, ποιοι το στηρίζουν και ποιοι στηρίζουν εσένα. Μιλάμε για μια προσπάθεια που πρέπει να ξεκινήσει από το μηδέν. Αν υπήρχαν οι προϋποθέσεις ακόμη και με την ομάδα στην Σούπερ Λίγκα. Τα 7-8 εκ. έσοδα της Σούπερ Λίγκας είναι μια τεράστια βοήθεια και για μένα είναι έκπληξη που απέτυχαν οι άνθρωποι που διαχειρίστηκαν τόσα χρήματα στο παρελθόν. Εάν κάτι τέτοιο συνέβη εκ δόλου είναι έγκλημα, αν δεν είναι εκ δόλου μιλάμε για ανικανότητα. Εύχομαι να μην αποδειχθούν ποινικές παραβάσεις».

Για το αν θα παίξει ρόλο η κατηγορία για την υλοποίηση του εγχειρήματος: «Όλα εξαρτώνται από τα οικονομικά δεδομένα. Στην Φούτμπολ Λιγκ μια ομάδα έχει το πολύ 300.000 ευρώ από διαφημίσεις και ΟΠΑΠ. Οπότε μένουν οι εισπράξεις από τα διαρκείας, τα απλά εισιτήρια και τους χορηγούς. Βάζεις κάτω τα οικονομικά δεδομένα, αν τα χρήματα αυτά μαζί με αυτά που μπορείς να διαθέσεις εσύ αρκούν για όλα τα έξοδα τότε μπορούμε και στην Φούτμπολ Λιγκ».

Για το αν έρθει σε επικοινωνία με κάποιους ανθρώπους του Άρη: «Έχω μιλήσει με τον κ. Στεφανίδη και τους παλαιμάχους Κατσιαούνη και Σπυρίδωνα και θα έχω και νέες συζητήσεις από Δευτέρα που θα είμαι στην Θεσσαλονίκη. Δεν περίμεναν ποτέ ότι θα ήμουν τόσο ζεστός».

Για τον Super 3: «Θα ήθελα να έχω κάποιον άνθρωπο από τον Super 3 στην διοίκηση. Έχω γνωρίσει πολλά καθαρά παιδιά από τον Super 3 και μπορούν να βοηθήσουν».

Για το λόγο που επιμένει να ασχολείται με το ποδόσφαιρο, ενώ έχει στηλιτεύσει πολλές φορές όσα γίνονται: «Αγαπώ το ποδόσφαιρο και όλο το οικονομικό μου περίσσευμα το έχω διαθέσει στο ποδόσφαιρο. Ποδόσφαιρο δεν είναι αυτοί που στήνουν τα παιχνίδια, ή οι παράγοντες που προσπαθούν να ζήσουν από την παρανομία. Το ποδόσφαιρο είναι οι φίλαθλοι που ζουν για μια τέτοια γιορτή όπως είναι το ποδόσφαιρο. Είμαι ερωτευμένος με την ποδοσφαιρική γιορτή. Θέλω να ζω ένα υγιές ποδόσφαιρο, να ζω την αγωνία του αποτελέσματος. Τα λαμόγια δεν νιώθουν τέτοια συναισθήματα»

seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...