Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Ο Γκέκας θα μιλήσει με Σάντος για το ενδεχόμενο επιστροφής στην Εθνική

Ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Εθνική άφησε ο Φάνης Γκέκας. Ο διεθνής επιθετικός της Αϊντραχτ Φρανκφούρτης, ο οποίος εντυπωσιάζει φέτος στην Bundesliga, καθώς είναι πρώτος σκόρερ με 9 γκολ σε 10 αγώνες, μιλώντας στον «NovaΣπορ FΜ 94,6», τόνισε ότι υπάρχει... τρόπος για να επανέλθει στην ομάδα.
«Δεν μετανιώνω που είπα αυτά τα λόγια, αλλά μόνο γιατί δεν μίλησα πρώτα με τον προπονητή. Τρόπος επιστροφής υπάρχει, αλλά σκοπός είναι να βρεθεί η χρυσή τομή. Έτσι δεν λέμε πάντα, σε μια μεταγραφή για παράδειγμα; Το αν θα γυρίσω ή όχι δεν εξαρτάται από εμένα. Έχω ξεκαθαρίσει τα θέματα με αυτούς που πρέπει και δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα. Θα ασχοληθώ όταν πρέπει. Τώρα έχω ηρεμήσει και ίσως έχουν ηρεμήσει και εκείνοι. Την κίνηση θα την κάνω όταν μιλήσω με τον προπονητή, αλλά δεν εξαρτάται από εμένα. Οπωσδήποτε θα μιλήσω με τον προπονητή, γιατί είναι ο μόνος που δεν φταίει γι' αυτό το θέμα. Αν θα μιλήσω άμεσα μαζί του είναι δική μου υπόθεση. Όταν θα κατέβω στην Ελλάδα θα το κάνω. Κάποια πράγματα δεν λέγονται από το τηλέφωνο. Η θέση μου είναι πολύ δύσκολη αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να πω κάτι άλλο».
Αναφερόμενος στους δύο πρόσφατους αγώνες που έδωσε το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, είπε: «Η ομάδα κέρδισε τα ματς που έπρεπε να κερδίσει στα προκριματικά, πέτυχε γκολ κι έκανε ευκαιρίες. Το αν λείπω ή όχι είναι θέμα άλλων να το κρίνουν. Εγώ δεν έχω να πω κάτι».
Όσο για την παρουσία του στο γερμανικό πρωτάθλημα, σχολίασε: «Μπήκα γρήγορα στο κλίμα της ομάδας και με βοήθησαν πολύ οι συμπαίκτες μου. Έχουμε μία πολύ καλή ομάδα, οι σχέσεις όλων είναι εξαιρετικές. Πρέπει να προσαρμοστείς στο ρυθμό που παίζεται το ποδόσφαιρο στη Γερμανία, γιατί είναι πολύ απαιτητικό το πρωτάθλημα. Είναι μια πολύ καλή παρέα, αλλά όλα τα παιδιά έχουμε δεθεί και βρισκόμαστε σχεδόν κάθε μέρα».
www.tovima.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...