Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Σάντος: «Θα μας βοηθήσει στην εξέλιξη της ομάδας»

Το φιλικό της Εθνικής ομάδας με την Αυστρία και τα νέα πρόσωπα που κάλεσε στην αποστολής της θα βοηθήσουν στην «εξέλιξη» της, υποστήριξε ο Φερνάντο Σάντος σε δηλώσεις για το παιχνίδι της 17ης Νοεμβρίου.

«Είναι σημαντικό γιατί θα μας βοηθήσει στην εξέλιξη της ομάδας. Έχουμε λίγες ευκαιρίες και πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε όσο καλύτερα μπορούμε», σχολίασε ο Πορτογάλος τεχνικός.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

- Για το φιλικό με την Αυστρία:
«Παρά το ότι είναι φιλικό, είναι σημαντικό γιατί θα μας βοηθήσει στην εξέλιξη της ομάδας. Έχουμε λίγες ευκαιρίες και πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε όσο καλύτερα μπορούμε. Πρέπει να ψάξουμε και να διορθώσουμε αυτά που μπορούμε. Με βάση αυτό το σκεπτικό δημιουργήθηκε η αποστολή. Θέλω να δω κατά πόσο αυτά που κάνουμε στις προπονήσεις, εφαρμόζονται και σε κανονικές συνθήκες αγώνα».

- Για τις επιλογές του ενόψει του φιλικού με την Αυστρία:
«Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ακόμα η εθνική ομάδα β, τότε μπορούμε στα φιλικά να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία, να δούμε τα νέα παιδιά και να φροντίσουμε ώστε να μη χάσουν την επαφή τους με την εθνική. Σε κάποια άλλη αποστολή μπορεί να είναι άλλοι παίκτες στη θέση τους. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 25 παίκτες που δε μπορούν να αποτελέσουν μέλη της Εθνικής. Ο καλύτερος τρόπος για να βλέπουμε την εξέλιξη τους είναι να δω εγώ προσωπικά την εξέλιξη τους. Γι' αυτό δεν κάλεσα ακόμα κάποιους παίκτες που μπορούν να αποτελέσουν μέλη της Ελπίδων. Αυτοί που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην Ελπίδων δεν ήρθαν γιατί έχουν υποχρεώσεις με την Ελπίδων και θα τους δούμε ν' αγωνίζονται. Τους παρακολουθούμε στενά».

- Για τα κριτήρια που έμειναν εκτός κάποιοι παίκτες:
«Λόγω των εκλογών δεν έχουμε στις επιλογές μας κανέναν παίκτη που να παίζει τη Δευτέρα. Γι' αυτό δεν πήρα το Σηφάκη, ο οποίος είναι μέλος αυτής της ομάδας. Αλλά εμένα δε μου φαίνεται λογικό να πάρω παίκτες που δε θα έκαναν προπόνηση μαζί μας. Από τους 22 που επέλεξα, δε θα παίξουν όλοι. Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα σε επίσημο φιλικό. Για μένα, όμως, είναι σημαντικό και το κομμάτι των προπονήσεων».

- Για τον Γκέκα:
«Ο Γκέκας είχε πει ότι δε θέλει να βρίσκεται στην εθνική ομάδα. Εγώ αυτό ξέρω. Εμένα δε μου εξέφρασε ποτέ την επιθυμία να επιστρέψει. Ο,τι μαθαίνω είναι από τις εφημερίδες. Όταν μάθω κάτι από τον ίδιο και τους λόγους που θέλει να επιστρέψει τότε θα μπορώ να μιλήσω για το θέμα. Εγώ είμαι προπονητής και εγώ θα πρέπει να μάθω τους λόγους. Δεν απέκλεισα ποτέ κανέναν παίκτη ούτε κλείνω την πόρτα σε κανέναν».

- Για το πλάνο αναδιάρθρωσης της Εθνικής ομάδας:
«Για μένα η δουλειά στην Εθνική Ελλάδας έχει δύο μονοπάτια. Το πρώτο είναι το σημαντικό, το βραχυπρόθεσμο, και έχει να κάνει με την πρόκριση της ανδρών στα τελικά του Εuro 2012. Όμως, παράλληλα, και εκμεταλλευόμενος τη μεγάλη εμπειρία που έχω από το ελληνικό ποδόσφαιρο, θέλω να βοηθήσω στη δομή και οργάνωση του. Γι' αυτό προσπαθήσαμε και ξεκινήσαμε τη δουλειά μας εδώ και κάποιους μήνες. Είχαμε συναντήσεις με όλους τους προπονητές των εθνικών ομάδων. Εγώ μαζί με τον Φύσσα κάναμε πάρα πολύ δουλειά και χθες ήμουν έτοιμος για την παρουσίαση του πλάνου με τις προτάσεις μου στον πρόεδρο (σ.σ. Πιλάβιο). Όλα θα πάρουν το φυσιολογικό δρόμο. Το επόμενο βήμα είναι η παρουσίαση του πλάνου στο Δ.Σ. Αν το αποδεχτούν, δε σημαίνει ότι δεν επιδέχεται βελτίωσης και επεξεργασίας. Πρέπει να γίνει δουλειά από τις πολύ μικρές ηλικίες. Από εκεί και πέρα πρέπει να υπάρχει μια συνέχεια στην εξέλιξη των ποδοσφαιριστών και όχι κενά. Αυτό το στόχο έχει και η δημιουργία ομάδας κάτω των 23 για να γεμίζει το κενό μεταξύ ανδρών και ελπίδων».

- Για το στόχο στο φιλικό με την Αυστρία:
«Θέλω να δω μια εξέλιξη. Πρέπει να διορθώσουμε τις ατέλειες. Θα αξιολογήσουμε πως λειτουργούμε στον αμυντικό τομέα αλλά και στον επιθετικό. Αυτό θέλω να δω. Έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...