Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

«Πιστεύω στους παίκτες μου μέχρι θανάτου» δήλωσε ο Χιμένεθ

Την απόλυτη πίστη και στήριξη στους παίκτες που έχει στη διάθεσή του, επανέλαβε ο Μανόλο Χιμένεθ στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Ο Ισπανός τεχνικός μίλησε για τις απουσίες της ομάδας, τον κόσμο στον οποίο ποντάρει πολλά, αλλά και για την ήττα από τον Πανιώνιο.

Παράλληλα έκανε και ένα λάθος, καθώς η αρχική ενημέρωση που είχε ήταν πως ο Δημήτρης Φροξυλιάς ήταν εκτός ευρωπαϊκής λίστας, κάτι που όμως δεν ισχύει, όπως ενημέρωσε και μετά το τέλος της συνέντευξης, επίσημα η ΠΑΕ.

«Δουλειά του προπονητή είναι να βρίσκει τις λύσεις στις απουσίες. Εγώ πρέπει να φτιάχνω την καλύτερη 11άδα ακόμα και με λύσεις ανάγκης. Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να μπορείς να καλέσεις 18 παίκτες και να μην έχεις περισσότερους από 17.

»Σίγουρα μου λείπουν οι τραυματίες, αλλά εμπιστεύομαι μέχρι θανάτου αυτούς που θα τους αντικαταστήσουν. Στόχος είναι να πάρουμε το αποτέλεσμα που χρειαζόμαστε για να μπορούμε να συνεχίσουμε στο θεσμό.

»Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το δικό μας παιχνίδι. Αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε την κατοχή και τον έλεγχο της μπάλας. Γνωρίζω βέβαια ότι και η Άντερλεχτ είναι μια μεγάλη ομάδα που θα επιδιώξει να πάρει τον έλεγχο και την κυκλοφορία και αυτό σημαίνει πως θα γίνει μια πραγματική μονομαχία, μεταξύ δύο ομάδων που θα παίξουν για τη νίκη».

«Μακάρι να είχα και τον Φροξυλιά»

Αναφερόμενος στον Δημήτρη Φροξυλιά, για τον οποίο αργότερα ενημερώθηκε ότι βρίσκεται στην ευρωπαϊκή λίστα της ΑΕΚ, τόνισε: «Ο Φροξυλιάς είναι ένας παίκτης που θα μου άρεσε να έχω στη διάθεσή μου, αλλά δυστυχώς δεν είναι στην ευρωπαϊκή λίστα. Μακάρι να είχαμε στη διάθεση μας τον Δημήτρη όπως και άλλους ποδοσφαιριστές.

»Πρέπει να περιμένουμε να τελειώσει ο όμιλος, να περάσουμε στην επόμενη φάση και να φτιάξουμε άλλη λίστα. Δυστυχώς αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα τώρα που έχουμε πολλές απουσίες. Όταν έχεις 17-18 παίκτες για να παίζουν Τετάρτη - Κυριακή δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα, αλλά όταν υπάρχουν και οι διεθνείς υποχρεώσεις, τότε τα προβλήματα αυξάνονται.

»Ο κόσμος της ΑΕΚ όμως είναι έξυπνος, καταλαβαίνει και όπως έδειξε και στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, αυτοί είναι ο καλύτερος παίκτης που μπορώ να έχω στη διάθεσή μου.

»Η κούραση σίγουρα υπάρχει για τους παίκτες μου, αλλά πρέπει ο κόσμος να αισθάνεται περήφανος για τους παίκτες, που είναι ακόμα σε τρεις διοργανώσεις και πρωταγωνιστούν. Έχω 17 ετοιμοπόλεμους παίκτες που τους πιστεύω και ο κόσμος θα είναι ο 18ος παίκτης».

«Δεν υπάρχουν δικαιολογίες»

Για την ήττα από τον Πανιώνιο, επανέλαβε: «Δεν κάναμε καλό παιχνίδι. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Ο Πανιώνιος ήταν σε καλή μέρα, εμείς όχι. Αυτό είναι το απρόβλεπτο όμως. Αλλιώς θα κερδίζαμε και στο ΠΡΟΠΟ. Θα ήταν πολύ εύκολο.

»Κάποιες φορές είσαι το φαβορί και κερδίζεις, κάποιες άλλες χάνεις. Δεν ήμασταν καλοί, αλλά αυτό ανήκει πλέον στο παρελθόν. Μόλις τελειώνει το κάθε ματς εγώ είμαι υποχρεωμένος να ανεβάζω το ηθικό των παικτών μου και να τους προετοιμάζω για το επόμενο ματς. Για μένα οι παίκτες μου είναι πάντα οι καλύτεροι, όπως και σαν πατέρας, τα παιδιά μου είναι τα πιο όμορφα.

»Είχα πει από την πρώτη μέρα που ήρθα πως το πρωτάθλημα έχει ξεκινήσει, τα ευρωπαϊκά ματς το ίδιο, το Κύπελλο ήταν έτοιμο να ξεκινήσει, αλλά έχω ξεκάθαρες ιδέες σχετικά με το παιχνίδι μας.

»Οι απουσίες όμως πολλές φορές αλλάζουν τα πλάνα σου. Εγώ πρέπει να προσαρμόζομαι να συνεχίζω. Η δομή της ΑΕΚ πρέπει να είναι πάνω από κάθε αποτέλεσμα. Μόνο έτσι θα φτάσουμε ψηλά στο άμεσο μέλλον».

«Περιμένουμε τον Μάκο, μεγάλος παίκτης ο Γκερέιρο»

Για την κατάσταση του Μάκου, τόνισε: «Ο Μάκος έχει πρόβλημα. Την Τρίτη είχε πυρετό, σήμερα δεν ήταν πολύ καλά. Αν είχαμε 22 ποδοσφαιριστές, θα σας έλεγα σίγουρα πως δεν θα παίξει. Αλλά με 17 ποδοσφαιριστές, θα τον περιμένω.

»Από κει και πέρα θα μιλήσω με τον γιατρό, με τον παίκτη και αν μου πουν ότι μπορεί να παίξει χωρίς κανένα πρόβλημα, θα τον εμπιστευτώ και θα έχω εγώ την ευθύνη. Όλοι οι ποδοσφαιριστές μπορούν να προσφέρουν πολλά στην ομάδα.

»Ο Ρότζερ Γκερέιρο είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει πολύ ταλέντο, καλή ικανότητα, αλλά είναι ένας ποδοσφαιριστής που δεν έχει κάνει προετοιμασία και δεν υπολογιζόταν πιο πριν. Πρέπει να προσέχουμε για να μην είναι ο επόμενος που θα χάσουμε με τραυματισμό. Του λείπουν πολλά στοιχεία από την προετοιμασία.

»Αν είναι στο 100%, σίγουρα μπορεί να δώσει πάρα πολλά στην ομάδα. Αν ήταν στην λίστα, θα ήταν στο παιχνίδι γιατί ξεκουράστηκε στο προηγούμενο. Από κει και πέρα μου λείπουν κι άλλοι πολλοί, αλλά δε θέλω να στέκομαι σε αυτό γιατί θα ήταν δικαιολογία».

«Χρειαζόμαστε τη νίκη»

Για την αναγκαιότητα της νίκης, δήλωσε: «Πρέπει να κερδίσουμε, χρειαζόμαστε τη νίκη, αλλά δεν θα κρίνει απόλυτα και τη συνέχεια. Πρέπει να πάρουμε τη νίκη γιατί με όλα τα παιχνίδια που έχουμε θα ανέβει και η ψυχολογία μας.

»Η Αντερλεχτ είναι μια μεγάλη ομάδα και απλά εκμεταλλεύτηκε τα λάθη μας. Τα λάθη ξεκίνησαν με τον τραυματισμό του Σκόκο, κάτι που πρέπει να μάθουμε να ξεπερνάμε. Δεν μπορεί η ψυχολογία μας να επηρεάζεται από έναν ποδοσφαιριστή.

»Έχω δει πολλές φορές το παιχνίδι και νομίζω ότι σε εκείνο το ματς είχαμε τον έλεγχο μέχρι το 25ο λεπτό και είχαμε τη μπάλα στο δικό τους μισό του γηπέδου. Δεχτήκαμε ένα γκολ που θα μπορούσαμε να αποφύγουμε στην αρχή της φάσης και τα άλλα δύο ήταν από ατυχίες».

«Πρέπει να θέλουμε τη νίκη»

Για το αν θα προτιμούσε αλλαγή νοοτροπίας ή περισσότερες λύσεις: «Θα προτιμούσα να έχω ακόμα τρεις ποδοσφαιριστές στη διάθεσή μου ή έστω την 18άδα, γιατί η προσωπικότητα των παικτών μου και η νοοτροπία τους, δεν πρόκειται να είναι ξανά σαν το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.

»Θα κερδίζουμε, θα χάνουμε, αλλά έχουμε πει πως ατυχήματα κάνουν και οι καλύτεροι οδηγοί. Τα αποτελέσματα είναι και συγκυρίες. Σημασία έχει τι θέλεις να κάνεις. Και το χειρότερο είναι η εικόνα που δείξαμε στη Νέα Σμύρνη και ήταν σαν να μη θέλουμε να κερδίζουμε.

»Αυτό όμως υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να ξανασυμβεί. Έχω 17 παίκτες και την Πέμπτη πρέπει να δώσουμε όχι το 100%, αλλά το 120%».

Τζιμπούρ: Καλύτεροι απ' ότι στο Βέλγιο

Ο Ραφίκ Τζιμπούρ, που άνοιξε και τη συνέντευξη από πλευράς ΑΕΚ, αρνήθηκε πως εξαρτάται η ομάδα από αυτόν και τόνισε πως αυτός είναι ένα απλό συμπλήρωμα για το υπόλοιπο τιμ. «Δεν είμαι εγώ η λύση. Η ομάδα είναι η λύση. Οι παίκτες απλά συμπληρώνουμε την ομάδα», τόνισε χαρακτηριστικά, πριν αναφερθεί στο παιχνίδι.

«Δεν μπορεί να γίνει χειρότερο από ότι έγινε στο Βέλγιο. Μην ξεχνάμε ότι σε εκείνο το παιχνίδι χάσαμε ένα σημαντικό παίκτη μας. Πιστεύω ότι τώρα θα είμαστε καλύτεροι, πιο επιθετικοί και ελπίζω να έχουμε και το θετικό αποτέλεσμα.

»Με το νέο προπονητή έχουν αλλάξει πολλά. Έχει αλλάξει η νοοτροπία, ο τρόπος που δουλεύουμε. Έχουν αλλάξει πολλά αλλά ακόμα είναι νωρίς για να φανούν τα αποτελέσματα. Έχουμε και πολλούς τραυματισμούς, μην το ξεχνάμε. Νομίζω ότι σε 3-4 εβδομάδες θα φανεί η δουλειά του νέου προπονητή».

Για το γεγονός ότι θα αντιμετωπίσει ποδοσφαιριστές που ήταν συμπαίκτες στην Λα Λουβιέρ: «Σίγουρα αυτό αποτελεί μια πρόκληση. Θα είναι μια μονομαχία, αλλά μην ξεχνάμε ότι το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό και όχι ατομικό άθλημα.

»Εμείς πρέπει να δουλέψουμε να πάρουμε τη νίκη για να συνεχίσουμε θετικά στον όμιλο και να κλείσουμε τελικά όσο το δυνατό καλύτερα, τις ευρωπαϊκές μας υποχρεώσεις στη συνέχεια. Μια νίκη θα είναι πολύ σημαντική για όλους».

Για την ήττα από τον Πανιώνιο, τόνισε: «Υπάρχουν ψυχολογικοί παράμετροι που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Για μας αυτή η ήττα είναι ήδη πίσω. Την αναφέρουμε για να μαθαίνουμε, αλλά είναι παρελθόν και πρέπει να κοιτάμε μπροστά. Επαγγελματίες παίκτες δεν πρέπει να υποκύπτουν σε τόσα σοβαρά λάθη. Πιστεύω ότι μάθαμε από την ήττα από τον Πανιώνιο».

Ο Τζιμπούρ στάθηκε και στις πολλές απουσίες της ομάδας του. «Σίγουρα είναι πολύ σημαντικές οι απουσίες που έχουμε, αλλά όλοι οι υπόλοιποι είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε ανά πάσα στιγμή και να καλύψουμε τις απουσίες.

»Αν δεν μπορούσαμε να τις καλύψουμε, δεν υπάρχει λόγος να είμαστε εδώ. Η δουλειά του προπονητή είναι να βρει τις λύσεις και εμείς να είμαστε εδώ για αυτόν και την ομάδα. Η ομάδα είναι πάνω όλους τους παίκτες».

Για το αν υπάρχει κάποιος ποδοσφαιριστής της Άντερλεχτ που ξεχωρίζει, είπε: «Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον παίκτη. Η Άντερλεχτ έχει πολλούς καλούς παίκτες και εμείς πρέπει απλά να τους νικήσουμε».
tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...