Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Τσάβι: «Για πάντα στην Μπαρτσελόνα»

Της φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί από την Μπαρτσελόνα διέψευσε τον Τσάβι, ο οποίος τόνισε πως θέλει να παραμείνει για πάντα στους «μπλαουγκράνα».


Μέχρι το τέλος της καριέρας του θέλει ο Τσάβι Ερνάντεθ να φοράει τη φανέλα της Μπαρτσελόνα, όπως δήλωσε ο ίδιος σε βρετανικό Μέσο.


«Θα ήθελα να παραμείνω για πάντα στο ποδόσφαιρο. Να είμαι για πάντα στην Μπαρτσελόνα», τόνισε ο 34χρονος μέσος και πρόσθεσε:

«Η καρδιά μου και τα συναισθήματά μου είναι με την ομάδα. Αυτή την στιγμή, θα μου αρέσει να παίζω για πάντα ποδόσφαιρο».

Στη συνέχεια, ο Ισπανός χαφ υπογράμμισε: «Όταν είσαι παιδί και παίζεις, το διασκεδάζεις που έχεις την μπάλα, έτσι δεν είναι; Όλο αυτό που θέλω να κάνω είναι να έχω την μπάλα στα πόδια μου».

Καταλήγοντας, ο διεθνής άσος δήλωσε: «Έχω μεγαλώσει με αυτό το στυλ, αυτή είναι η ποδοσφαιρική παιδεία. Δεν μπορώ βρω άλλον τρόπο παιχνιδιού».

ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...